استمرار برپايي ميزهاي خدمت در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191370 تاریخ انتشار: 1402/02/30 10:52:01
نمایش: 884
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: ۷۵ دستگاه اجرايي استان روز جمعه ۲۹ ارديبهشت با برپايي ميز خدمت پاسخگوي مطالبات و سوالات مردم شدند.

فرشاد طهماسبي با اعلام اين خبر افزود: در حالي‌که برپايي ميزهاي خدمت از يک سال گذشته در استان اجرا شده است اما به صورت سه هفته متوالي است که تمامي دستگاه‌هاي اجرايي در مصلاي‌هاي نماز جمعه سطح استان به ويژه در مصلاي شهرکرد حضور دارند و برپايي ميز خدمت از حالت تخصصي خارج شده است.

وي ادامه داد: پيش از اين ميزهاي خدمت به صورت تخصصي برگزار مي‌شد به اين صورت هر هفته مجموعه دستگاه‌هاي مرتبط با يک حوزه کاري به طور مثال در حوزه اقتصادي و يا اجتماعي در ميز خدمت حاضر مي‌شدند اما از سه هفته گذشته حضور دستگاه‌ها عموميت پيدا کرده و همه ارگان‌ها براي پيگيري امور و پاسخگويي به سوالات مردم حاضر هستند.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: روز جمعه ۲۹ ارديبهشت در مصلاي شهرکرد به بيش از ۳۰۰ مطالبه و سوال مردمي از سوي دستگاه‌هاي اجرايي پاسخ داده شد.

طهماسبي افزود: برپايي ميز خدمت به تمامي دستگاه‌هاي شهرستاني نيز ابلاغ شده است و نظير چنين برنامه‌ها در تعدادي از شهرستانهاي استان نيز برگزار شده است.

امام جمعه شهرکرد نيز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه برپايي ميزهاي خدمت را از اقدامات موثر در پاسخگويي به نيازها و مطالبات مردم دانست و گفت: در همين ۲ هفته اخير، ميزهاي خدمت در زندگي مردم تحولات مثبتي را رقم زده است.

برپايي ميز خدمت با حضور مسوولان ارشد و مديران استان چهارمحال و بختياري در ميعادگاه نماز جمعه رويدادي است که در امسال براي چندين مرتبه تکرار شده است و اين ديدار چهره به چهره با مردم و ارتباط نزديک با آنها از مصاديق بارز مردمي بودن دولت سيزدهم به شمار مي‌رود.

به عقيده برخي از کارشناسان، کار و خدمت جهادي براي گره‌گشايي از مشکلات مردم و پاسخگويي به مطالبات آنها در دولت سيزدهم، يک اولويت است که مسوولان ارشد و مديران چهارمحال و بختياري نسبت به آن پايبند شده‌اند و آن را دنبال مي‌کنند.

در واقع ارتباط مستقيم با مردم يکي از مهمترين رويکردهاي دولت مردمي سيزدهم به شمار مي‌رود.

به غير از ميزهاي خدمت، نوع ديگري که براي ارتباط مستقيم با مردم در سالجاري ايجاد شده است، راه‌اندازي قرارگاه جهاد تبيين و کاروان خدمت است که مديران به شهرستان‌ها سفر مي‌کنند و چهره به چهره با مردم سخن مي‌گويند.

سفرهاي استاني رييس‌جمهور و اعضاي هيات دولت به استان‌هاي مختلف، ديدارهاي مردمي و بررسي مشکلات مردم از نزديک از مصاديق بارز مردمي بودن دولت سيزدهم به شمار مي‌رود و اين موضوع در تمامي ارکان دولت مورد تاکيد قرار گرفته است.

از ابتداي شکل‌گيري دولت سيزدهم تاکنون نه تنها ميز خدمت در ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان فعال شده، بلکه مسوولان ارشد و مديران استاني هر هفته با حضور در ميز خدمت برپا شده در مصلاهاي نماز جمعه، پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22