برپايي ميز خدمت دستگاه‌هاي اجرايي در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه چهارمحال و بختياري

کد خبر: 191217 تاریخ انتشار: 1402/02/15 22:38:48
نمایش: 700
اخبار
بيش از ۷۰ مديرکل از دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري روز جمعه 15 ارديبهشت با برپايي ميز خدمت در مصلاي امام خميني(ره) از نزديک مطالبات مردم را شنيدند و پيگير اين مطالبات شدند.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: با دستور استاندار چهارمحال و بختياري و همچنين تاکيد نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد برپايي ميز خدمت در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه و جماعت از اين هفته به صورت مستمر برگزار خواهد شد و در ميز خدمت اين هفته در مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد بيش از ۷۰ مديرکل از ادارات به همراه معاونان و کارشناسان حضور داشتند.

فرشاد طهماسبي  تصريح کرد: اين ميزهاي خدمت به منظور ارتباط چهره‌به‌چهره و مستقيم و بي‌واسطه مردم و مسوولان برگزار مي‌شود تا مسوولان پيگير مطالبات و درخواست‌هاي مردم باشند.

وي با اشاره به اينکه ارتباط چهره به چهره مسوولان با مردم از مهمترين رويکردهاي دولت سيزدهم است، گفت: روزهاي دوشنبه هر هفته نيز از ساعت هشن صبح تا ۲ بعدازظهر نيز ملاقات عمومي مردم با مسوولان در تمام دستگاه‌هاي اجرايي انجام مي‌شود.

به گفته مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري، در دولت سيزدهم علاوه‌بر سفرهاي استاني و برپايي ميز خدمت، حضور مديران در سامانه ارتباطي مردم و دولت (سامد) نيز از ديگر راه‌هاي برقراري ارتباط نزديک بين مردم و مسئولان استان است.

طهماسبي افزود: براساس ارزيابي انجام شده بيش از ۲۰۰ نفر از مردم استان در ميز خدمت روز جمعه اين هفته با مديران کل استاني و استاندار ديدار داشتند و مشکلات خود را بيان کردند.

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22