نظارت 4 تيم بازرسي بر نحوه خدمات رساني دستگا‌ه‌ها در ايام نوروز

کد خبر: 190745 تاریخ انتشار: 1401/12/19 11:34:46
نمایش: 921
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در ايام نوروز و همچنين ماه مبارک رمضان 4 تيم بازرسي بر بازار و نحوه خدمات رساني به مردم نظارت مي‌کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهاب قائدي در نشست کميته ارزيابي عملکرد و رسيدگي به شکاسايت ستاد سفر نوروزي استان اظهار داشت: بايد تا مي توان از همه ظرفيت ها براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي و همچنين روزه‌داران ماه مبارک رمضان بهره گرفت.

وي بر فعال بودن کشيک‌هاي بانک‌ها، نانوايي‌ها و بيمارستان‌ها تاکيد کرد و گفت: بانک‌ها موظف هستند علاوه بر فعال نگه داشتن شعب کشيک نسبت به فعال بودن خودپردازها هم اهتمام داشته باشند.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: نظارت بر خدمات رساني مطلوب در ايام نوروز با مدير هر مجموعه است و در صورت هرگونه کم‌کاري احتمالي، با مدير آن مجموعه برخورد خواهد شد.

گفتني است در اين نشست نمايندگان جهاد کشاورزي، تعزيرات حکومتي، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دانشگاه علوم پزشکي، آموزش و پرورش، راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، صنعت، معدن و تجارت، جمعيت هلال احمر و شرکت غله و خدمات بازرگانيحضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22