دولتمردان بي‌واسطه با مردم؛

برپايي ميز خدمت با حضور 15 مدير استان در نماز جمعه 21 بهمن

کد خبر: 180453 تاریخ انتشار: 1401/11/20 10:48:24
نمایش: 725
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت:  15 مدير دستگاه اجرايي استان با حضور در ميعادگاه نماز جمعه شهرکرد همزمان با 21 بهمن به صورت چهره به چهره و  بي‌واسطه پاسخگوي مطالبات و دغدغه‌هاي مردم استان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهاب قائدي روز پنجشنبه 20 بهمن با اعلام اين خبر افزود: مديرکل راه و شهرسازي، مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري، رييس سازمان جهاد کشاورزي، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، مديرکل بيمه سلامت، مديرکل کميته امداد، مديرکل بهزيستي، رييس دانشگاه علوم پزشکي، مدير درمان تامين اجتماعي، مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق و مديرکل امور مالياتي از جمله مديران حاضر در ميز خدمت مصلي شهرکرد در نماز جمعه روز 21 بهمن هستند.

وي ادامه داد: مدير شعب بانک کشاورزي، مدير شعب بانک مهر ايران و مدير صندوق کارآفريني اميد نيز از ديگر مديران حاضر در اين ميز خدمت هستند.

قائدي تصريح کرد: تاکنون ۵۶ مدير دستگاه اجرايي طي ۶ هفته در ميز خدمت مردم در مصلاي امام خميني(ره) شهرکرد حاضر شدند و مطالبات و مشکلات مردم را از نزديک و بدون واسطه پيگيري کردند.

گفتني است؛ از ابتداي شکل گيري دولت سيزدهم تاکنون نه تنها ميز خدمت در ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان به خوبي فعال شده بلکه مسوولان ارشد و مديران استاني هر هفته با حضور در ميز خدمت برپا شده در مصلاهاي نماز جمعه پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم هستند.

اين اقدام نه تنها موجب تسريع در خدمت‌رساني و دسترسي آسان و سريع مردم به مديران مي‌شد، بلکه مسوولان از نزديک دغدغه‌هاي مردم را لمس کرده و براي رفع آن برنامه‌ريزي مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز از ابتداي انتصاب خود در اين استان که بيش از يک سال از آن مي‌گذرد بارها به مناطق مختلف اين استان به صورت سرزده و يا برنامه‌ريزي شده سفر کرده و از نزديک نيازهاي مردم استان را احصا و براي رفع آن تلاش کرده است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22