استاندار و معاونان در ميز خدمت پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم شدند

کد خبر: 180050 تاریخ انتشار: 1401/10/09 14:10:34
نمایش: 1612
اخبار
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري- استاندار با همراهي معاونان، مديران ستادي استانداري و جمعي از مديران‌کل دستگاه‌هاي اجرايي در ميز خدمت برپا شده در مصلي امام خميني شهرکرد حضور پيدا کردند و پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم شدند، استقبال خوبي از اين برنامه توسط مردم صورت گرفت.
شهاب قائدي ۹ دي‌ماه در حاشيه برپايي ميز خدمت در مصلي امام خميني شهرکرد با اشاره به رويکرد دولت سيزدهم براي حضور چهره به چهره مسئولان با مردم براي حل مشکلات آن‌ها است، اظهار کرد: به‌همين منظور امروز استاندار چهارمحال و بختياري و معاونان، مديران ستادي و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي پاسخگويي به سوالات و مطالبات مردم در ميز خدمت حاضر شدند.

مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه باِلغ بر ۱۵۰ مراجعه‌کننده در ميز خدمت حاضر شدند، افزود: استقبال خوبي از ميز خدمت برپا شده در مصلي امام خميني شهرکرد توسط مردم صورت گرفت و مردم مشکلاتشان را بدون واسطه و چهره به چهره با استاندار و معاونان در ميان گذاشتند.

وي عنوان کرد: ميز خدمت مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي ششمين هفته متوالي در مصلي امام خميني شهرکرد در حال برگزاري است، برپايي ميز خدمت در ميعادگاه‌هاي نمازجمعه در هفته‌هاي آينده ادامه خواهد داشت.

قائدي تاکيد کرد: تلاش مي‌شود مديران دستگاه‌هاي اجرايي پرمخاطب در ميزهاي خدمت براي پاسخگويي به سوالات و مطالبات مردم حضور داشته باشند، مديران‌کل در ميزهاي خدمت شهرستان‌ها نيز حضور پيدا کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22