صندوق رسيدگي به شکايات در استانداري و فرمانداري‌ها نصب شود

کد خبر: 179390 تاریخ انتشار: 1401/07/24 13:41:19
نمایش: 810
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نحوه ارتباط با بازرسي، حراست و هيات‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري بر روي تابلوي اعلانات در استانداري و فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري نصب شود، گفت: صندوق رسيدگي به شکايات در استانداري و فرمانداري‌ها نصب و همچنين به شکايات رسيدگي شود.
شهاب قائدي 24 مهرماه در جلسه کميته مديريت عملکرد سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم در استانداري چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: دفاتر استانداري ضمن بررسي نمرات خود در شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي ارزيابي عملکرد 1400، همکاري و راهنمايي لازم را در جهت بهبود عملکرد فرمانداري‌ها انجام دهند.

مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در راستاي رعايت حقوق شهروندي در نظام اداري و ارائه خدمت به شهروندان توانخواه جهت آماده‌سازي فضاها و اماکن اداري جهت تسهيل در تردد و بهره‌گيري از سرويس‌هاي خدماتي جهت ارباب رجوع کم‌توان، بر اساس استانداردهاي مصوب سازمان بهزيستي اقدامات لازم صورت بگيرد.

وي با تاکيد بر اينکه نحوه ارتباط با بازرسي، حراست و هيات‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري بر روي تابلوي اعلانات در استانداري و فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري نصب شود، عنوان کرد: صندوق رسيدگي به شکايات در استانداري و فرمانداري‌ها نصب و همچنين به شکايات رسيدگي شود.

قائدي تاکيد کرد: منشور حقوق شهروندي، مواد 91 و 92 قانون مديريت خدمات کشوري، ماده 13 و 24 قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد در وب سايت‌ استانداري قرار بگيرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22