سامانه سامد ميزبان استاندار چهارمحال و بختياري شد

کد خبر: 178901 تاریخ انتشار: 1401/05/31 12:58:52
نمایش: 1254
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 273 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 29 تماس پاسخ دادند و همچنين با 15 نفر به‌صورت حضوري ديدار کردند.
شهاب قائدي 31 مردادماه در حاشيه حضور استاندار چهارمحال و بختياري در سامانه سامد، اظهار کرد: سامانه دولت و مردم امروز ميزبان غلامعلي حيدري- استاندار بود و مردم بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با وي مطرح کردند.

مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 273 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 29 تماس پاسخ دادند و همچنين با 15 نفر به‌صورت حضوري ديدار کردند.

وي با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياري پس از پاسخ به درخواست‌هاي تماس گيرندگان با سامانه سامد، دستورات لازم را صادر کرد، بيان کرد: تا هفته آينده تمامي درخواست‌ها بررسي و نتيجه اعلام مي‌شود.

قائدي با بيان اينکه زمان حضور مديران در سامانه سامد دو ساعت است، گفت: استاندار به مدت 1.5 ساعت در اين سامانه پاسخگوي شهروندان بودند.
مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: راستي‌آزمايي جهت رسيدگي به درخواست‌هاي مردم از مديران در سامانه سامد انجام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22