مردم تخلفات نانوايي‌ها را به نهادهاي نظارتي استان، جهت پيگيري گزارش دهند

کد خبر: 167799 تاریخ انتشار: 1401/01/11
نمایش: 1255
اخبار
مدير کل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: مردم به‌عنوان بازرس مي‌توانند، موارد تخلف احتمالي نانوايان را به نهادهاي نظارتي استان گزارش دهند تا رسيدگي به اين تخلفات در حداقل زمان ممکن صورت گيرد.
شهاب قائدي ۱۱ فروردين‌ماه در حاشيه سرکشي سرزده از نانوايي‌هاي سطح شهر شهرکرد که با حضور رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري و معاون نظارت، بازرسي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان انجام شد، اظهار کرد: تمامي نانوايان سطح اين شهر با تمام ظرفيت در حال فعاليت هستند.

مدير کل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تذکرات لازم به تعدادي از نانواياني که پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌کنند، داده شده است، عنوان کرد: تاکيد بازرسان بر ارتقاي کيفيت نان است، نانوايان تحت نظارت اتحاديه نانوايان، سازمان جهاد کشاورزي و سازمان صمت در حال فعاليت هستند و هيچ‌گونه مشکلي در زمينه تامين نان نداريم. 

وي تاکيد کرد: ليست تمامي نانوايان فعال در سطح شهر شهرکرد به‌همراه آدرس و اطلاعات لازم از جمله زمان پخت و ايام تعطيلي به‌زودي در سامانه اطلاع‌رساني جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بارگذاري مي‌شود تا شهروندان از اين اطلاعات استفاده کنند.

قائدي با اشاره به اينکه در برخورد با خاطيان احتمالي در حوزه پخت نان با جديت عمل خواهيم کرد، تصريح کرد: مردم به‌عنوان بازرس مي‌توانند موارد تخلف احتمالي نانوايان را به نهادهاي نظارتي اعلام کنند تا رسيدگي به اين تخلفات در حداقل زمان ممکن صورت گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22