چهار تيم بازرسي جهت انجام نظارت در شهرستان‌هاي استان تشکيل شد

کد خبر: 167713 تاریخ انتشار: 1400/12/28
نمایش: 1224
اخبار
مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: چهار تيم بازرسي از امروز در حوزه‌هاي مختلف، بازرسي و نظارت‌هاي خود را در شهرستان‌هاي ۱۰گانه استان آغاز مي‌کنند، اين نظارت‌ها تا پايان نوروز ادامه خواهد داشت.
شهاب قائدي ۲۸ اسفندماه از تشکيل چهار تيم بازرسي در چهارمحال و بختياري جهت انجام نظارت و بازرسي در شهرستان‌هاي ۱۰گانه استان خبر داد و اظهار کرد: اين تيم‌هاي بازرسي به همراه نمايندگاني از ادارات‌ جهادکشاورزي، ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، سازمان صمت، غله، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکي و مرکز بهداشت استان فعاليت خود را از امروز آغاز کردند.


مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در بازرسي‌ از شهرستان‌هاي استان مواردي از جمله رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در محل اسکان مسافران و گردشگران، وضعيت خدمات‌رساني در مجتمع‌هاي رفاهي بين راهي، انجام پاکسازي حاشيه محورهاي مواصلاتي از زباله به‌ويژه در پنج کيلومتري ورودي و خروجي شهرها، نحوه توزيع کالاهاي اساسي و ميوه شب عيد، نظارت بر بحث استقبال از مسافران در ورودي شهرستان‌ها و نحوه فعاليت راهنمايان گردشگري، نحوه ارائه خدمات در بيمارستان‌ها و مراکز درماني، نظافت معابر، نحوه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در رستوان‌ها و اغذيه‌سراها مورد توجه قرار خواهد گرفت.


وي با بيان اينکه بحث کشيک اصناف و نانوايي‌ها از موارد مورد تاکيد در بازرسي‌هاي نوروزي در چهارمحال و بختياري است، عنوان کرد: همچنين حضور امداد خودرو و نماينده بيمه در حوادث جاده‌اي داراي اهميت است، بنابراين در ايام نوروز بايد شرکت‌هاي بيمه‌ به‌صورت شيفتي فعال باشند.


قائدي گفت: نيروي‌انتظامي و دستگاه‌هاي امدادي از جمله اورژانس، جمعيت هلال‌احمر و آتش‌نشاني در ايام نوروز در حالت آماده‌باش کامل باشند.


مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: تيمي متشکل از بانوان بازرس، نيز در ايام پاياني سال بر آرايشگاه‌هاي زنانه نظارت مي‌کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22