مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري:

۱۵ بازرس ويژه براي صيانت از آراي مردم در انتخابات تعيين شد

کد خبر: 155980 تاریخ انتشار: 1400/02/29 14:36:39
نمایش: 2333
اخبار
️مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي برگزاري انتخابات، ۱۵ بازرس ويژه براي صيانت از آراي مردم در شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان تعيين شدند.
شهاب قائدي روز چهارشنبه در جلسه هيات بازرسي انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان افزود: براي شهرستان‌هاي کوهرنگ، لردگان و شهرکرد به نسبت جمعيت و وسعت هر کدام ۲ بازرس ويژه و ساير شهرستان‌ها يک بازرس ويژه مشخص شد.

وي با اشاره به اهميت آموزش در برگزاري هرچه بهتر انتخابات از سوي مجريان و عوامل بازرس، تصريح کرد: در همين راستا آموزش بازرسين ويژه، سربازرسين و بازرسين شعب انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري در ادامه از رصد تخلفات انتخاباتي از سوي روسا و کارمندان دستگاه‌هاي اجرايي استان خبر داد و گفت: هرگونه استفاده از امکانات دولتي له يا عليه کانديداها تخلف به شمار مي‌رود.

قائدي خاطر نشان کرد: تبليغات در ساعت اداري نيز تخلف است و چنانچه بازرسان با اين موارد مواجه شوند فرد متخلف به تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22