پاسخگويي فرمانداران و مديران کل استاني

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در مرکز سامد استان حضور يافت.

تلفن 111 پل ارتباطی مردم با مسئولین استانی می باشد.

کد خبر: 143973 تاریخ انتشار: 1399/03/31
نمایش: 867
اخبار
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در مرکز ارتباطات مردمي استانداري(سامد) جهت پاسخگويي به سوالات هم استاني ها در حوزه فرهنگ و هنر از طريق تلفن111 حضور يافت.
 
 
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در پانزدهمين دوره حضور فرمانداران و مديران دستگاههاي اجرايي استان َدر مرکز ارتباطات مردمي استانداري (سامد) روز يک شنبه مورخ 25 خردادماه سال جاري در يک برنامه دو ساعته ، ازطريق تلفن 111 به سوالات و درخواستهاي بيش از پانزده نفر از هم استاني ها در حوزه فرهنگ و هنر به صورت مستقيم پاسخ دادند.
ابراهيم شريفي در اين تماسهاي تلفني به هم استاني ها توضيح دادند که  برنامه هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در دو بخش حمايتي و نظارتي صورت مي پذيرد و به بخشي از اين خدمات از جمله: انجام خدمات بيمه تأمين اجتماعي و عضويت اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباري هنر، در اختيار قرار دادن رايگان نگارخانه به هنرمندان و برگزاري ورک شاپ ها  اشاره نمودند.
 پيگيري امور مربوط به بيمه هنرمندان و صندوق اعتباري هنر، احداث سينما، جبران خسارت وارد شده به اصحاب فرهنگ و هنر استان به دليل شيوع بيماري کرونا و محدود شدن فعاليت اصحاب فرهنگ و هنر، ايجاد سينما سيار، شرايط دريافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، پيگيري بيمه هنرمندان تعزيه، پيگيري ايجاد پلاتو در برخي شهرستان ها و تکميل فرهنگسراي بروجن از ديگر سؤالات و درخواست هاي مردم فهيم چهارمحال و بختياري از مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بود.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مولف: منیژه کریم زاده

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22