مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري:

بيش از ۳۷۰ مورد بازرسي از نحوه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ادارات استان انجام شده است

کد خبر: 155076 تاریخ انتشار: 1399/10/14
نمایش: 2394
اخبار
️مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: باتوجه به تاکيد استاندار جهت اعمال تدابير سخت‌گيرانه در اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي، طي روزهاي اخير بيش از ۳۷۰ مورد بازرسي توسط دفتر بازرسي استانداري چهارمحال و بختياري و فرمانداري‌ها تابعه انجام شده است.
شهاب قائدي ۱۴ دي‌ماه در حاشيه بازديد از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: از ابتداي اجراي طرح محدوديت‌هاي کرونايي در مرکز استان و شهرستان‌هاي ۱۰‌ گانه، بازرسي از ادارات، نهادها و سازمان‌ها به‌منظور بررسي نحوه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و اجراي مصوبات ستاد کرونا در حال انجام است و اين روند هم‌چنان ادامه دارد.


مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: به‌منظور  اثرگذاري مطلوب طرح‌هاي نظارتي نياز است، بازرسي‌ها افزايش پيدا کند و به‌صورت مستمر انجام شود.

 وي تاکيد کرد: با افرادي و ارگان‌هايي که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هاي بهداشتي مورد تاکيد ستاد کرونا را رعايت نکنند، مطابق دستورالعمل‌هاي ابلاغي از سوي ستاد کرونا برخورد خواهد شد.

 قائدي با اشاره به تاکيد استاندار در خصوص لزوم اعمال تدابير سخت‌گيرانه براي اجراي مصوبات ستاد کرونا و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، گفت: در طي روزهاي اخير بيش از ۳۷۰ مورد بازرسي توسط دفتر بازرسي استانداري چهارمحال و بختياري و فرمانداري‌ها تابعه از ادارات استاني و شهرستاني، شهرداري‌ها و بخش‌هاي مختلف صورت گرفته است، همچنين به تعدادي از کارکنان نيز به‌علت عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي تذکرات لازم داده شد.

مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مردم همکاري بسياري خوبي با تيم‌هاي بازرسي داشته‌اند، خاطرنشان کرد: بازرسي‌هاي بهداشتي به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان در حال انجام است، از نقاط مختلف استان نيز گزارش‌هايي دريافت شده و مردم مي‌توانند سوالات و شکايات خود را از طريق تماس با سامانه ۱۱۱ سامد اعلام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22