مديرکل بارسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري:

از مراجعه غيرضروري به دستگاه‌هاي اجرايي خودداري شود

کد خبر: 154770 تاریخ انتشار: 1399/08/29
نمایش: 2636
اخبار
️مديرکل بازرسي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: شهروندان طي دو هفته آينده از مراجعه غيرضروري به دستگاه‌هاي اجرايي خودداري کنند.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ۲۹ آبان‌ماه کميته سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي با حضور مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري و اعضاي اين کميته تشکيل شد.

 شهاب قائدي در اين جلسه با تاکيد بر اينکه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و حفظ فاصله اجتماعي در ايام شيوع کرونا از ضروريات است، اظهار کرد: براي حفظ سلامت کارکنان اداري و مردم بايد مراجعات در اين ايام به دستگاه‌هاي اجرايي از جمله استانداري به حداقل برسد، بنابراين بايد خدمات به‌صورت الکترونيکي ارائه شود.

مديرکل بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در راستاي حفظ حقوق مردم و تکريم ارباب رجوع بايد درخواست‌هاي مردمي توسط  مديران و کارمندان شاغل در ادارات در اسرع وقت مورد پيگيري قرار گيرد، همچنين باتوجه به محدوديت‌هاي اعلام شده از سوي ستاد کرونا، شهروندان در دو هفته آينده از مراجعات غيرضروري به ادارات خودداري کنند.

وي يادآور شد: شهروندان چنانچه شکايتي از دستگاه‌هاي اجرايي دارند‌، مي‌توانند شکايت خود را از طريق سامانه سامد(ارتباط دولت و مردم) با شماره تماس ۱۱۱ در ميان بگذارند تا شکايت آن‌ها در کوتاه‌ترين زمان مورد رسيدگي و پيگيري قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1400/12/22